W naszej firmie Idea Call Center gwarantujemy obsługę klienta na najwyższym poziomie. Dla naszych zleceniodawców świadczymy takie usługi jak infolinia informacyjna, customer service, obsługa reklamacji, helpdesk – obsługa gwarancyjna oraz wsparcie techniczne, przyjmowanie zamówień, rejestracja uczestników. Świadczymy także monitoring płatności oraz monitoring należności. Kontaktujemy się z konsumentami także poprzez email, live chat, videokonferencje, sms.
Polski producent gablot wewnętrznych i zewnętrznych. Produku...
Zapchanie toalety może wynikać z wielu przyczyn i bardzo czę...
Oferta kancelarii adwokackiej Urszuli Rajkowskiej z Wrocławi...
Adres biznesowy jaki oferują biura wirtualne warszawa daje z...
Dla jak najdłuższego zachowania młodości a także urody kobie...
Serwis wykorzystuje pliki cookies m.in. w celu poprawienia jej dostępności, personalizacji, obsługi kont użytkowników czy aby zbierać dane, dotyczące ruchu na stronie. Każdy może sam decydować o tym czy dopuszcza pliki cookies, ustawiając odpowiednio swoją przeglądarkę. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.
Właściciel serwisu gromadzi i przetwarza dane o użytkownikach (w tym dane osobowe) w celu realizacji usług za pośrednictwem serwisu. Dane są przetwarzane zgodnie z prawem i z zachowaniem zasad bezpieczeństwa. Przetwarzanie części danych może być powierzone innym partnerom.